Steel String Singer & die drei Musketiere

• Ich hab ja im privaten Chat bereits alles gesagt. Für alle, die nicht dabei waren, hier nochmal der Link zu den Bildern:

Steel String Singer #002
    123 neue Elemente · Album von Lothy's Blues Cave
    photos.app.goo.gl

Demo #1:

External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Demo #2:

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Demo #3:

Gruß

Gerhard

• Klingt wirklich gut, damit ist klar - wenn die Zeit gekommen ist und ich meinen günstig erworbenen VHT D-50 umbaue, wird es ein SSS :) Aber vorher sind noch drei neue MADAMP Bausätze dran und der Umbau eines Bugera BC30 Combo in ein DC30 Topteil, kann also noch dauern...

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!